Melkunie introduceert 3 nieuwe koekvla's
Nederlanders houden van vla
Met een omzet van bijna 140 miljoen euro is Vla een belangrijk segment binnen Dagverse Zuivel. Het is een typisch Nederlands product dat door meer dan 76% van de huishoudens gegeten wordt. Vla staat voor een gezellige en smakelijke afsluiting van de dagelijkse maaltijd met elkaar. “De leukste en lekkerste paar minuten van de dag zijn het samen eten van een toetje”.

Luxe vla groeit!
Genieten en variatie zijn belangrijk binnen vla. Mensen willen graag afwisseling en kiezen steeds meer voor dagelijkse verwensmaken. Luxe vla groeit dan ook met 2% in omzet*. En groeit zowel vanuit innovatie als basis rotatie!

Introductie Melkunie Koekvla
Om het luxe vla segment verder te laten groeien, introduceert Melkunie 3 heerlijke koekvla’s. De ultieme vla traktatie in 3 populaire koeksmaken. Vla’s voor het hele gezin. Met deze introductie speelt Melkunie in op de trend van dagelijks genieten en biedt tevens variatie in het vlaschap met onderscheidende smaken in een opvallende verpakking.

Dat is pas andere koek…
www.melkunie.nl

*ACNielsen MAT week 12 2014



Melkunie Koekvla