AB InBev is de grootste bierbrouwer ter wereld, met een portfolio van meer dan 200 merken, waaronder Jupiler, Hertog Jan, Dommelsch, Hoegaarden en Leffe. Jupiler staat de komende jaren in de spotlights. Een nieuwe commerical, een nieuwe website en spraakmakende consumentenacties. Met in retail meerdere activaties en omzet-verhogende premiums in het krat. Jupiler is als official sponsor van de FIFA het enige biermerk dat het Wereldkampioenschap Voetbal 2014 kan claimen. Jupiler zorgt ervoor dat alle supporters klaar staan voor de aftrap met Hét Supportersglas. Een glas waarop een gedeelte van het Wilhelmus verschijnt als je hem volschenkt. Zing mee en ga vol voor Oranje!
MEER INFORMATIE?

U kunt vanaf deze week uw accountmanager verwachten met ondersteunende promotie-materialen om deze actie onder de aandacht te brengen. Heeft u nog meer vragen neem dan contact op met uw AB InBev account-manager of kijk op jupiler.nl.
NIEUWE COMMERCIAL,
NIEUWE WEBSITE

2 VERSCHILLENDE GLAZEN
 
Hét Supportersglas is er in twee varianten, met ieder een ander couplet van het Wilhelmus erop. En bij beide glazen uiteraard het officiële FIFA logo achterop. Verkrijgbaar vanaf week 35. Zorg dus dat je ze allebei in huis hebt en zing mee uit volle borst!
"HONDERDDUIZENDEN SCHORTEN ACHTER DE BBQ"

Deze zomer was het BBQ'en in stijl dankzij Jupiler. Het gratis BBQ schort, in drie varianten, vloog de supermarkt uit. Born to grill, License to grill en King of the grill sierden de vele achtertuinen van Nederland. Het enige schort dat mannen kunnen dragen was een groot succes!